Wonder Woman!!!

Det är Jag det.. ifall att nån undrar..

Kan Allt, Klarar av Allt, jag är en helt otrolig person man bör uppkalla gator efter mig..


blir hög på socker ibland därav denna entusiasm..

 YEAHH JUMP AROUND!!

ibland måste man ge sig själv positiv feed back och livet är tillräkligt allvarligt så en klapp på axeln räcker inte alltid..

eller om inte gator går det bra med en park eller varför inte en planet kanske solen??

-lätt nederbörd över hela landet fast till fredagen kommer det in ett högtryck från väst och Theres visar sig i större delen av landet..
-efter regn kommer Theres
-Theres tittar fram bakom molnen..
-Theres sticker mig i ögonen ( haha den var riktigt dålig)

man ska inte alltid sätta gränser för fantasin, tankarna behöver oxå få rocka

I LIKE :D

Nä nu sova, inget mera socker för idag  pussar o kramar


Kommentarer
Postat av: Kritan

Härligt att läsa att du har det bra!! :) Hoppas man får se dej hemma snart igen ;) Pussar och kramar från mej och snuffarna......

2010-01-07 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0