mamma kan jag få en lilla syster??

Undrar hur många gånger jag ställt min mor den frågan.. inte för att jag skulle göra det idag ;)

men..

De här två senaste dagarna har jag fått låna min chefs tolvåriga dotter och ärligt så vet jag inte sist jag hade så roligt. 
Vi har skojat, busat  o självklart har jag jobbat samtidigt o tjejen har hjälpt till precis som en mini Theres:)
Men gissa om det blev tomt då hon skulle hem;(

Allvarligt
-jag vill ha en lillasyster.nu 
och hon ska vara söt rolig snäll sportig o lite små galen precis som jag ;)

hmm.. hur ska jag lösa det här??
-kan alltid låna henne igen:)


En av kunderna trodde hon var min dotter, tyckte först det lät lite scary -what jag är ju bara barnet själv..
 men sen hon är 12 å jag snart 31 hon hade kunnat vara min dotter..
och är man 31 så är man inte bara barnet (måste lära mig det;)
-ok.. nu blev det barn snack.. -ja tack jag skulle kunna tänka mig att bli mamma nån gång snart alltid tyckt den tanken varit främmande att nä inte jag, jag ska adoptera.. men  nu vill jag faktiskt ha en egen:)

och se det funkar hur bra som helst för både sussa å nina med sina charmtroll, måste vara en otrolig känsla att bli mamma -jag vill jag oxå;)

Nu ska här ätas örtmarinerad lax , hasselbackspotatis med bearnaisesås och ett glas rödvin

Ha en underbar fredag kväll, love yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0