det är juh bara pengar..

såg just över mina ekonomiska utsikter.. och mina vänner jag är inget Golddigger kap..

jag blir tvungen fortsätta betala hyran på gamla lägenheten 3 månader till, fröken pruttiluskan vägrar flytta ut
och två namn på kontrakten innebär att båda måste vara eniga om utflyttnad hahaha...
som tur var vägrar hyresvärden hyra ut längre så tjiihi frk pruttiluskan måste flytta hon med..
alltså jag bor inte i lägenheten men betalat 55 % av hyran hon bor där ensammen på 50 kvm betalar 45%
till och med mäklaren ansåg att vi skulle vända på det..
men tror ni frk pruttiluskan gick med på det, -neeh buh så synd om mig
tillslut sa mäklaren 50/50 -Tack Jesus:)
Mitt under mötet med mäklaren kommer en basket boll av äldremodell (dvs sten hård) in flygandes genom den öppna dörren och smackkarr frk pruttiluskan rätt i trynet för att sedan gå upp i rök och bli spårlöst försvunnen...
-wooww!! är jag omgiven av God Karma eller??
eller kanske bara otroligt livlig fantasi;P

Nä men personer som är helt känslo kalla i alla lägen förvänta er inget medlidande från mig, mitt medlidande går till de personer som måste vistas i deras närvaro..


The Numbers..
Januari månad utgift på dubbla hyror + depositum 22 850kr
Februari månad dubbla hyror 11050kr
Mars månad dubbla hyror 11050kr
 kan hända det blir en april oxå på 11050kr (fast då är risken stor att fantsin om basketbollen slår in)

och det finns folk som tror man tjänar stor pengar i Norge oj oj..

Hem resan får tydligen vänta.. fast mitt hjärta spricker..
om jag inte får komma hem till tryggheten och återhämta mig snart..
- så synd om mig buhu


Jahaa.. inte mycket mera jag kan göra,
 ska ta och sjunka ner i min Dalai Lama bok och försöka lära mig hur man ser lyckan trots alla motgångar.

-hmmm, undrar vad en basket boll kan kosta?;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0