Nu kommer det..

För en tid sen cirkulerade det mail på fb att man som tjej skulle skriva färgen på sin bh i statusen..
många gjorde det, dock inte jag.. sånt är inte riktigt min grej..
sen kom det ytterligare ett mass mail där man skulle nämna england, tyskland spanien etc. om man var antingen singel gift eller lyckligt kär..
jag suckade stort, töntiGt!!
men så hade en kompis till mig vävt in detta i en kul mini berättelse, bla bla hamnade i england med ett brak( häftig skiljsmässa som gjorde henne till singel) men nu var hon påväg till Tyskland(att bli lyckligt kär)
Så jag ville oxå skriva en kul mini historia..
-jag trivs bra i england men regniga dagar önskar jag att jag befann mig i tyskland!!
Den här texten hamnade på min status..
Inte genom tänkt av mig det minsta!!
fick flera mail o kommentarer  -är du i England??
HUr som helst var det en som kommenterade lite mera.. nämligen en kille som jag känner från gymnasie tiden, han bor i england nu..
Han blev överlycklig då han trodde att jag oxå bodde där..
förklarade allt för honom o vi fortsatte maila med varandra.. många långa mail varje dag..
Vi har inte setts på 10 år men allt känns så rätt.. jag vet redan det mesta om honom
Vi hängde i samma gäng o båda har alltid haft ett gott öga till den andra;)

så min hemlighet är
att jag träffat någon o han kommer hit på torsdag kväll
Jag är såå Lycklig o det jag känner är så rätt!!

Vi har till o med pratat om att han ska flytta hit men han har ett lite speciellt jobb så ska se om det går att ordna eller så får jag flytta till honom..


LoVE iS in THe AiR!!!

JAg är lycklig:)


Kommentarer
Postat av: Kritan

Hihi!! :) Vad roligt!!!! Och så spännande....men jag hoppas att ni båda hamnar i Sverige ;)

2010-03-01 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0