SMAACCKKK!!!

Oj där var väggen.. trodde inte den var så nära??

Måndag på jobb var ett helvete.. visste inte om jag skulle skratta eller gråta då jag såg den storm som dragit genom butiken, förra veckan hade vi haft en otrolig kund respons köerna räckte ända ner till Afrika..
Men saknar stabil bemanning hade för nån vecka sen fått anställa 2 nya jenter till mitt team men de saknar erfarenhet och en person som inte kan jobba på rutin och själv vara en problem lösare utgör stor påfrestning på alla de andra där oxå mig..
klarade mig igenom två dagar men onsdag morgon blev det kollaps mailade chefen som dragit hem till sverige och tagit helg..

en smakbit från mailet;)
att jag inte håller länge om arbets situationen fortsätter så här..
det känns som om jag blivit körd i en torktummlare med insidan utåt..
såå tom, har inget kvar att ge..
avskyr att erkänna det men jag räcker inte till..

iaf skönt att få det sagt;)

men tungt erkänna det, jag hatar verkligen att förlora och att jag inte klarar av detta ser jag som ett misslyckande..
är jag en looser nu???

Snabba ryck från chefen inte så genom tänkta dock..
skulle få in 4 personer från manpower -men hallå det vet ju inte heller vad som ska göras, så då måste jag bli kvar å leda dem, slutade med att det kom 2 pers. de fick packa fram varor å vika kläder en hel dag,
jag skulle gått hem redan kl 11 men blev kvar till kl 14.30 man tar sig aldrig därifrån

Jag ska ha ett samtal med regionschefen på måndag försöka finna en lösning på mitt problem..
jag tycker att det kostar mig för mycket
jag har aldrig tid till mig själv
cecilie som delar bostad med mig ser mig aldrig, jag vacklar in genom dörren på kvällen tar en dusch å sover  upp kl 5 å drar iväg på jobbet så snart jag är klar..

NÄÄ!! så här ska inte mitt liv se ut..
jag ska vara ute i friska luften dessa dagar å fundera ut vad jag vill med livet..
just nu är jag oerhört stress känslig ,har ont i hela kroppen, kan inte äta magen knyter sig!!
Jag kommer inte att vilja fortsätta som butikschef åt den kedja jag jobbar åt nu, deras personalpolitik står inte jag bakom men samtidigt tänker jag inte gå ner i lön såå chansen är stor att jag lämnar dem för ett annat företag som tar mer vara på personalen (har fortfarande ett fönster öppet till butiken som erbjöd mig jobb i somras)

Får se hur vi löser detta på måndag, måste bara ta reda på vad det är jag vill??


Dagens rosor går till Cecilie o Moni på min butik om vi tre klonade oss skulle vårat team klara vad som helst





Kommentarer
Postat av: Kritan

Hej Tessi...hoppas du har det bra!! :) We miss you här hemma!! Sköt om dej, kram Kritan

2009-11-18 @ 13:54:32
URL: http://www.modette.se/kritsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0