What´s up doc??

Livet rusar fram i 300 km/h
Livet är kaos
Livet existerar inte

Hmm.. är det verkligen så illa??

Mitt underbara jobb driver mig till det yttersta har dagar då jag bara vill ge upp,
 finner ingen kraft att fortsätta..
Men så skärper jag mig.
Jag är en person som inte ger upp och jag klarar allting.
Så länge viljan o envisheten finns kvar är ingenting omöjligt!

Hade besök av regions chefen  idag, hennes kommentar:
-Jag är stum av beundran...

Mitt i mitt kaos så har jag lyckats tre dubbla omsättningen.
men det har kostat mig mycket, känns vissa dagar som om det är -psyket nästa!!

Den utmaningen jag fått var inget vanligt butikschef jobb, chefen erkände det idag!
hon frågade vad jag lärt mig av det här?
Kan säja att jag lärt mig otroligt mycket, vuxit inom bords.. ni vet prövningar stärker en!
Jag är kanske ca. 2 m lång nu förtiden;)

Jennie du är världens bästa =) är så glad i dig!!
livet känns allt för galet ibland men så finns nån som du ,
som ger mig lite vägledning och en knuff i rätt riktning så jag orkar fortsätta..
Hade inte varit där jag befinner idag om det inte varit för stödet från mina vänner.

Och mina sambos vad jag har torterat dem med mina problem på jobbet, stackarna:)
men de har lyssnat, gett råd, bjudit mig på middag då jag kommit hem sent från jobbet med ögonen hängandes i hak höjd... kunde inte haft bättre sambos just nu:)

Till Jenterna som hjälper mig på butiken trots all skola,
Ni är mina stjärnor!!
Ni har förstått det där med att glädje smittar, det är en tung butik men vi klarar det här;)

Kärleken då...???
den finns här nånstans, runt omkring oss ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0