All I need is love..

Jag har nu haft mitt jubileum 30 år, inte illa det!!
I vanliga fall/tidigare skulle jag dött bara av tanken att fylla 30, men nu är det nått jag kan accepterar, det är livet!
Händer alltid tusen saker runt omkring mig hela tiden, hjärnan spinner på
och jag måste påminna mig själv att andas haha!!

Fick många fina gratulationer ni är då fan bara för söta, LOVE U!!

Några av gåvorna..
Mor å far sände blommor å cash;)
Ammi gav mig ett silverhalsband ur hennes nya serie
I-J på jobbet köpte vin
Irina en av de andra butikscheferna gav mig en ask choklad å skickade sin man att överlämna den;P
Björg köpte blommor å tyckte jag skulle tagit ledigt å njuta av dagen
Josef bjöd på middag + massage
Greta bjöd på kino/bio
några av de överraskelser jag fått!!

köpte en sak "egentligen flera" men den här var tänkt som present till mig själv

Ny parfym Zen by shisedos, Just love it!!



Angående livet å jobb så blev jag idag erbjuden nytt jobb.. heltid på en kläd butik på gallerian oslo city, vet inte vad jag ska göra.. tacka först nej men kvinnan, var PÅ, de ville ha mig som ass. butikschef å tyckte jag skulle tänka på det till på tisdag å ge svar då..
Hade sökt en tjänst hos dem som butikschef men den gick till en annan..
Snackade m min chef om det här, vad hon har för planer med mig efter kongensgate tiden..
Hon vill ha kvar mig å söker efter att placera mig som BC i en ny butik..
ok bra svar men hur länge ska jag vänta på det??
Sa att jag inte tänker jobba mindre än heltid, och ska ha full lön
(jag har vant mig vid att tjäna pengar nu så don´t take them away)
fast vet ändå inte om det är värt det, jobba som en galning har ju ingen fritid som det är nu, jobb är allt jag tänker på.. var ledig idag men var ändå tvungen gå dit o mobilen ringer hela tiden.. inte lätt det här.. men det blir bättre har fått två nya tjejer i min trupp å de verkar vara små kloner av mig så efter lite upplärning fixar de det där lätt!!


Har miljoner m saker i huvudet,

väger för å nack delar för de olika jobben.
tänker ut nya dekorations lösningar till min butik för att den ska locka.
undrar varför inte min storebror hört av sig å sagt gratttis eller varför han inte ens svarar då jag ringer?
lite orolig om jag å cecilie får tag i en bra lägenhet, bara en månad kvar nu..
vad som får en person till att säja att de inte har nån kärlek att ge?
Om madeleine upplever att jag sviker, då jag redan är ute å spanar efter nytt jobb
funderar på dejten m skåningen i morgon
varför kan man inte få styra sitt liv helt själv, att mannen du väljer älskar dig, jobbet du tar är det rätta..allt du gör blir frid fröjd o ger bästa resultat.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Men Gumman!!!!! Jag har ju helt glömt bort att gratta dig!!! Snacka om att vara en ypperligt bra kusin :/

Hoppas att du hade en helt underbar dag och att du hade vänner som inte är lika glömska som jag och som kom ihåg dig på just din alldeles egna speciella dag.

Många grattiskramar från mig till dig i efterskott.

Kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram!!

2009-06-01 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0