Idag var jag såå jäkla arg att jag grinade hahaha!!

Underbart få vara arg!!
kvinnan på löne kontoret (kastade luren i örat på henne) menade att man gör så i norge
håller inne maj lönen å betalar ut semester lönen för att sen då du har semester få maj lönen????
jäkla land!!! -norrmän:S
och det gör visst ett avdrag på 4000kr förstod inte på vad??
så min semesterlön grundad på jobb i nov å dec bestod då av 768kr...
Älska Norge hahah
det enda hon kunde vara att hänvisa mig till min chef..
ringde madeleine med gråt i halsen,
-kan inte prata , så arg att jag grinarhuhuu.. fick jag fram :)
hehe jag e så sjukt charmig ringer till folk å grinar ;P
men min chef är underbar kanske är hon van att de anställda bryter ihop??
-lilla hjärtat lugna ner dej andas å berätta vad som hänt:)
måste man kanske vara psykologi utbildad för att bli chef??

Tur att Cat var med mig på jobbet, hon fick trösta mig hehe vilken underbar chef jag är då??kände mig som ett barn som fick den mindre delen av kakan.. nåja men jag säjer alltid att man ska bjuda på sig själv.
men fatta att jag bryter i hop.. så mycket som jag satsat på butiken har betalt för att jobba 37,5 timmar men jobbar alltid 55-60 timmar/ vecka, bla bla bla och mycket mera..
Iaf Madeleine trollade  jag har mina pengar på kontot på måndag, tur men nu kollar jag  ivrigt efter nytt jobb..

Beware of the bitch,
JAG ARRGGH I HJÄRTAT,
kan hugga av armen på den som säjer nått galet..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0