Day `n` Nite..

Försöker verkligen se ljust på livet och ta varenda motgång med ett smil..

men nu står jag inte ut!!
allt inträffar samtidigt kaos kaos vill hoppa från en bro -NU!!

får inte anställa ny personal o den som redan finns kan inte jobba extra..
det innebär att jag jobbar ensam nu på lördag, förra lördagen jag jobbade sålde vi ut över 450 kläder, vi var två stycken å helt utslitna då vi stängde.. så tro inte jag längtar  till lördag!!

Å dagens fina upptäckt... fick lön igår men idag då jag handla mat var det tomt på kortet???
rädd att någon tömt mitt konto!! har alltid lön på 30 så fick sjuk panik!!!
-näe månadens lön bestod av 768kr!!!! VAA FAAAN!! har de redan sommar vikarier som gör lönerna,
jag är arg såå AAARRRG!!!

Vad ska jag tro om denna värld vi lever i!!
är detta ett tecken att jag ska byta jobb??
ska på en arb intevju på tisdag ang ett nytt butikschef jobb.. men inte riktigt kännt att jag tyckt det var intressant..
men nu så... allt är bättre än mitt nuvarande!!

Nä ni.. idag/ hela veckan är jag lite å grinig ,ingenting går som jag vill inte ens solen vill lysa på mig
om en vecka fyller jag 30 och redan less på livet!!


Kommentarer
Postat av: sussa

Men PUSS på dej gumman! Önskar jag kunde hjälpa dje på nått sätt :(

2009-05-22 @ 08:32:04
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0