Herre på täppan!!

Man måste hela tiden tro att allting ordnar sig, aldrig ge upp även fast det ibland känns tungt
Du väljer själv dina tankar, tro det eller ej!
Om du vet vad du vill, sluta då tveka!
Det är endast du som hindrar dej själv, att nå dina mål!

men sen kommer frågan - hur mycket är det värt?

Jag har nått mitt mål nu
men alla utmaningarna har slitit på mig så otroligt mycket så då jag nu sitter här på toppen kan jag inte njuta.
Kan inte låta bli att undra om det kommer fortsätta kosta mig lika mycket bara för att få stå kvar här?

Jag är envis å har en stark vilja skulle lätt förtsätta slåss för min plats.
men skulle då få ge upp så mycket annat.

Det enda rätta just nu känns som att hoppa ner från kullen å finna nått som ger mig mer balans.

-Ja det är jobb jag tänker på!!
 snart är tiden över på butiken där jag kämpat mot den ena utmaningen efter den andra, finns dagar då jag hatat den nå sjukt men den har blivit en del av mitt liv , satsat allt jag orkat å pressat mig nått otroligt
något bra jag lärt mig är - att ingenting är omöjligt! och att jag kan allt:)

kanske var det orsaken till att jag hamnade där, så att jag skulle börja tro på mig själv!

vill så gärna stanna kvar i vivikes brinner för det här å älskar att kämpa!!
men måste tänka på mig själv, min hälsa, jag måste orka leva oxå.

Känns som att avsluta ett förhållande där jag älskat för mycket och måste bryta med min partner för att han inte är bra för mig.. nåja det finns en orsak till allt som sker!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0