snart vänder det..

Borde kanske skratta å studsa å fira en hel del nu!!??

fick jobbet på sorbet de ville så gärna ha mig;) får månadslön inget personal ansvar men har ansvar för deko =D

skriver kontrakt m dem på tisdag 9.30 ojoj det gick så fort!
men är lite ledsen vivikes var mitt allt så länge å nu bryter vi, men jag orkar inte fortsätta på det sättet de förväntar sig, alltför många ledare har redan blivit utbrända å jag vill inte vara en av dem.

Min kära vän;) har skaffat egen lägenhet han bjöd på middag igår, älskar att män kan laga mat;p
fick till o med fotmassage;)

ska ut köpa lite öl till ikväll jag å greta ska iväg på nån fest ska bli skoj!!

det tråkiga är..
min bror pratar fortfarande inte med mig, har ingen aning varför??
måste tvätta kläder
jag kommer sakna kongensgt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0