They long to be.. close to u

Just like me:)

Sliten sliiiteeen!!
Jag är norrlänning med sjukt hög arbets moral, kan jag, fast jag egentligen inte vill så ställer jag upp!!
En för alla , alla för en så ska det vara..
men nähh..
Less på alla dessa slöa , bekväma butikschefer/dekoratörer som inte sträcker till de minsta..
Var kris på en av våra butiker i city, de behövde personal som kunde jobba tre timmar på fredag kväll... ingen INGEN kunde tänka sig jobba mer än sina 37,5 timmar..
Å jag är på 57timmar nu å har o jobbat i morgon..
blev såå förbannad då jag insåg att jag måste ta det för ingen kan ta ansvar (lata norskor)
fick lämna aischah ensam i min stora butik som har tre ggr så hög omsättning som den här butiken
 (aishah hade inte möjlighet att jobba längre än till 18 därför stannade hon i min buitk)

Ringde chefen Å beklaga mig krävde ersättning om jag skulle dra dit, hon lovade ge mig en kompensation för att jag ställde upp..  Hållå det är så man ska göra belöna dem som alltid ställer upp, för ska man hela tiden ge å ge å inget få tillbaka så leder det ingenstans..

sen sa hon att de hade ringt henne från Sorbet.. -så nu tappar jag dej snart,snyft..
måste medge att sorbet jobbet känns mer å mer lockande
men jag gillar madeleine hon är rak å ärlig, ska bli som hon en dag;)
Och hon har fixat ett bc vikariat på en av city butikerna till mig.. tvekade, men sen insåg jag att det bara är juli månad å det ger mig månadslön så tar det!!

möte m sorbet nästa fredag håll tummarna!!!=)

Men jag diggar mina jenter på kongensgt!!
De är små superhjältar, ingenting är omöjligt;)

Är sjukt less men känner mig ändå full av kärlek, vill krama hela världen:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0