NYTT NYTT NYTT!!!

Min nuvarande chef fick mig att tänka om angående mitt nya jobb erbjudande hon satte griller i mitt huvud
så jag kunde inte lämna dem,  ringde sorbet 30 min före vi skulle skriva avtal å medelade att jag stannar i vivikes, kände mig som en bluff men berättade för mona på sorbet hur det låg till och hon förstod o accepterade mitt beslut och önskade att jag sparade hennes nr så jag kunde ringa henne då jag är redo för nått nytt för det ville verkligen ha mig:)
blir såååå glad då de säjer så:) då känns det att man är värdefull o uppskattad i jobbet:)
sen då jag ringde  min chef å berättade att jag stannar kvar gav hon mig nyheten att jag får en extra bonus på lönen för att jag valde rätt;)

Orsaken till att jag stannar kvar, chefens övertygande ord!!
det finns ingen butik som är så plågsam som den jag haft, ett helvete har jag haft där! - TACK, JAG VET!!
kommer alltid ha månadslön(fet månadslön;P) åker inte ner på tim lön igen! -fint då klarar jag av betala hyran varje månad.
De behöver en som mig som ser allt positivt, håller ihop gänget å peppar norskorna till att jobba.
Hon kunde inte se mig som butiks anställd, jag är menad att leda hoho!!

så lite smicker å jag är kvar, orsaken till att jag stannar, är att jag tycker om dem!
och vivikes har gett mig många möjligheter!

guttar då?
hinner nästan inte med, P har försökt att vi ska dejta men jag har inte tid just nu;( han är 34, skild,har  2 barn och reklam firma, skönt ha en med färdiga barn slipper jag producera har inte tid m sånt nu:)
dejta iaf josef i helgen han e såå mysig!! men han har gjort så mycket dumt mot mig under de åren vi känt varandra så kan inte få några riktiga känslor för honom.. synd
sen har vi simen :) söt söt söt o rolig kille hmm.. ;)

ska faktiskt sova nu.. puss alla Ni Söta å RAra vänner LoVe U ALL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0