måste bara säja..

Theres, du gör ett jäkla bra jobb!! love yaa

måste peppa mig själv, skadar inte att få lite beröm..
man ska inte snåla med sånt,
Varit på jobb 2 timmar före och en timma efter stängning hela veckan,
får sjukt mycket gjort men räcker ändå inte riktigt till..?

Bygger iaf om hela butiken själv ..ingen dekoratörs hjälp som jag blivit lovad..
ser butiken som min lekplats nu 
får exprimentera hur mycket jag vill, tycker det är så jäkla skoj!!:))
men arb timmarna drar iväg så om man snittar månadslönen på antal timmar är jag sjukt underbetald, trist:(

Kvinna från det andra jobbet ringde idag, ville veta hur jag ställt mig till erbjudandet..
just nu tycker jag att jag ger mycket å får för lite tillbaka så sa att jag var intresserad;)
vill veta vad de har att erbjuda, blir det bättre tvekar jag inte!!

fick samtal ang en lägenhet, jag å cecilie ska bli kombos och nu fick vi erbjudande om en trea på fagerborg, vestkanten;) hihi
skönt med ett riktigt hem!!

Det är inte alltid lätt att välja rätt väg här i livet, men på nått sätt ordnar det sig alltid och man når sitt mål!!
sov gott kära vänner, kom ihåg att ingenting är omöjligt;)




Kommentarer
Postat av: maria

Theres, du gör ett fantastiskt bra jobb!!!

Jamen satan vilken äckel spindel. Jag skrek på Daniel som fick ta bort den :D. Saknar dig me gums. När kommer du hiiiit?! KRAM

2009-06-03 @ 23:10:50
URL: http://mariiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0