Burn baby burn!!

hej hå vad tiden går..

två veckor kvar av kaos "flytt försäljningen" sov 2 timmar i natt har lite stress inför om vi klarar tömma butiken..
har sjukt höga krav på mig själv och då även de jenter som jobbar hos mig, stackarna..
men satan vad flinka de är på att ta till sig kritik rätt, snackade mer salg m aishah en morgon å hon var först skeptisk men sen började hon sälja hon sprang fram å studsade till mig varje gång hon lyckades sälja på en kund mer varor än de tänkt köpa -hihi min lilla stjärna..

idag sålde vi ut sinnessjukt mycket 643 artiklar mot igår 461 st  dvs sinnessjukt tempo hela dagen..
Hur FAN ska jag orka klara av det här..
bröt ihop idag då jag kom hem är helt slut på energi, vill bara ge upp!!
börjar känna mig bränd..
ska till en läkare i morgon ordna insomnings tabletter för det här går inte..
skulle varit ledig i helgen men måste jobba.

ska träffa sorbet gänget i morgon nyfiken på det..
madeleine gav mig ett nytt erbjudande 1300 mer i månadslön + 6000kr/ shoppa kläder för + massor med beröm;)
blev glad för det.. men känner mig så bränd på firman ??
har ingen aning vad jag vill??

vill ha ett jobb där jag klarar av att ha ett liv vid sidan om..
vill inte komma hem helt sönder sliten så det känns som om jag just blivit påkörd av tåget.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0