Varför är ni inte här då jag saknar er..??

Vad är det ni inte förstår??
-JAG SAKNAR ER!! =)

sommar sommar, långa ljusa nätter å uteserveringar med ölförsäljning..
Oslo myllrar av folk, turister å många svenskar.. blir nästan galen av för många turister;)
Mamma å pappa är på besök de bor på hotell vid sollis plass, mysigt å ha dem här men har dragit dem runt stan nu i två dagar, stackarna!!
 imorgon ska vi till ikea sen ska vi ta en picknick i slotts parken
önskar att de inte bodde så långt bort så att jag hade kunnat åka hem, för jag saknar sverige, svensk sommar, sommar i norrbotten och saknar alla ni vänner,  ta inte er själva för givet  för jag saknar verkligen er och alla våra stunder!
Måste ta mig hem snart, å då vill jag verkligen träffa er alla måste boka in nått!!
föräldrarna åker hem på fredag sen kommer det kännas tomt i hjärtat några dagar så kommer försöka dränka mig i jobb;)

puss å god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0