Trodde nästan att det var måndag

Vilken kaos dag,
In kommer snickarna, ner faller väggen  och sen är det fel vägg...
Det var nog tungt att ha ombyggnad en dag å nu blir de kvar två dagar till!!
Kan inte snickare läsa skisser/beskrivningar??
Nåjaa, snart skrattar jag oxå åt det här.

Madeleine var förbi i veckan, lämnade besked om min nya lön $$$$$$ =D
Hon frågade lite runt hur jag trivdes å sen sa hon att jag ska veta att de är mycket glad i mig och vill ha kvar mig.
-Måste slå in dessa ord i mitt huvud så jag oxå tillslut fattar att det jag gör är bra.

Och vi slår budgeten nästan varje dag å det bästa är att vi får bonus för varje jobbad timma en sånn dag
provision är aldrig fel.. det inspirerar :D

GRATTIS GRATTIS!! sussa berättade nått skoj idag, jag ska hålla tummarna;) för jag kan tänka mig att om det här går bra så tappar hon en stor sten från bröstet..
Och jag kan lova att det löser sig, för jag hade anställt henne på engång så det så!
 
Ja allt löser sig, fick förfrågan om en dejt på söndag av min favorit gutt  -tiihiiii!!

sov gott mina vänner, snart är det vår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0