Trasdockans liv..

Trött, trist å sliten... det är jag idag, har ingen ork kvar.
Förstår nu varför Norge skriker efter svensk arbetskraft.
Jag skulle behöva massage kanske nån timma på spa, nån som e villig att sponsra?

Igår var det iaf sweet mötte upp Charlotte efter jobbet tog en lunch å fika ute på byn, skönt få surra med en gammal vän å ventilera allt som hänt å händer runt omkring en.  Vi var runt i butiker, jag på jakt efter nya stövlar, fann då inga:( 
satte istället pengarna på min andra twinrix .

Fortfarande utan ork känner mig som en apatisk trasdocka, måste köpa lite vitaminer i morgon å dopa mig!!
Några tips vad jag ska göra för att få min energi tillbaka??
Har så klart redan prövat dubbel daim, dock utan långvarigt resultat:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0