I mina alldeles egna rosa värld, där är jag president..

I´m just a girl with many secrets...
känner mig så jäkla dampig just nu,
har flyttat hela dagen å så har inte haft så stor kontakt med omvärlden,
har inte fått nått riktigt utlopp för min energi idag,
skulle behöva ut å springa eller nått sånt
men nähee det gör jag inte för det e sviin kallt i denna stad.
Ska bädda ner mig i mina goa säng å se en film typ Holiday =)
var så länge sedan jag såg den nu..
eller vad tror du Jennie?
haha men iaf om man ser den tillräckligt många gånger kommer den till slut att bli ens verklighet,
och med tillräckligt
tänker jag 15 gånger om dagen.



var inte snål, bjud på dej själv

i LoVE YoU

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.. gumman du är galen!! :D

Saknar dig också honeypie.

/J

2009-01-05 @ 13:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0