kanske lite för djupt..men ändå en liten del av allt det jag tänker på..

Har mycket i mitt huvud alla ord å tankar bara trängs å de som inte tar sig ut genom munnen poppar snart fram ur ögonen å öronen -ja, kanske till o med näsan..


Jag Älskar Mitt Jobb!!
börjar där.. för det är därfrån jag får alla energi.
min nuvarande chef Linda är världens goaste bara jobbat tillsammans en vecka men redan en goo vän,
kommer sakna mitt Gunerius gäng då jag flyttar över till den nya butiken de är som blivit en familj för mig=) fast som sagt har fortfarande kvar min tjänst på Ghuset, så tappar dem inte=)

och sen har jag thailandsresan...
bara en månad kvar.. behöver en liten kick off!!
för efter den börjar jag på mitt nya jobb hihihi..
Känns bara lite overkligt att allt går så fort.. Madeleine å alla de andra tror på mig å det är bra/tur!! Behöver verkligen den här utmaningen så min självkänsla kan växa=) innerst inne vet jag att jag klarar det absolut inga problem.. men ibland försöker mitt självförtroende inbilla mig att jag är värdelös.. hmmm -ja, tyvär!

Glad att jag har en sånn klok å söt vän i Sussa.
Speciellt då jag börjar tro att det är sant, att jag verkligen är dum, trist å ful 
Måste skaka av mig dessa tankar, för det är faktiskt min tid nu!!

Jag har världens underbaraste vänner.
Jag har fått mitt drömjobb som både är inspirerande och utmanande.
Jag har träffat en ootroligt söt gutt som faktiskt vill dejta mig..

såå ska skärpa mig nu!!

 


Kommentarer
Postat av: sussa

Jepp gums finns alltid här för dej :) Å tack för dom fina orden, blir ju helt rörd..Puss!!!!!

2009-01-17 @ 09:12:36
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0