om att bryta upp och våga..


Ett nytt år
 nya tankar, nya planer.. allt börjar om, en ny start.
Allt jag gör nu beror på mina egna val, jag trivs med det..
Vill bara omge mig av det som är äkta, det som får mig att må bra..
Det är det som blir focus 2009 .
Livet blir en enda lång prövning om jag väljer fel väg, och då är det bättre att bryta upp trots att det kan vara hårt även det men det visar sig oftast vara det enda rätta (stänger du en dörr öppnas en annan) så sant..
och det som inte överlever var aldrig äkta.

Allt som sker har en mening, och alla möten med människor jag haft har på nått sätt en röd tråd,
för hade det ena aldrig hänt skulle det aldrig bli som det är nu.
Och hur ser mitt liv ut nu..
Jag har ett jobb jag älskar, bor och lever enkelt men det är inte det materiella som gör livet;P
har nya vänner som öppnat mina ögon för en ny värld
 och min goa vänner hemma som trots avståndet mellan oss alltid finns med mig..
er har jag låst in i mitt hjärta för ni är äkta och ni får mig att må bra.

Idag var det Inger-Lises sista dag, gav henne 30 rosor som tack för allt stöd jag fått och för att hon varit en super chef, hon är min idol då jag blir chef ska jag vara som hon=) kommer sakna henne!!


Igår var det sussas födelsedag, 25 år å allt.. lite sad att jag inte fick fira den med henne, men det tar vi igen sen!


 
Kom ihåg att livet är underbart, puss & kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0