Stora måndags planer..

En helt vanlig måndag i Oslo,
seg start på dagen snoozade mobil alarmet så jag till slut bara hade en timma innan jag skulle börja,
 det blev mycket vin drickande å lite sovande i helgen men skoj hade jag!
kaos på jobbet butiken byggdes om och ordinarie varor blandades med salg(rea) varor, men styrde upp det tillslut..
Hade några super söta kunder, de tycker om svenskar sååå fin service=)
och de tackar så mycket då de går, å DÅ BLIR JAG GLAD=)
efter jobbet blev det prommis,
- FAAN!! om typ en månad ligger jag på stranden i Thailand..
Dajm dieten är skrotad!!
nu gäller frukt å nötter å massa protein, undrar om jag hinner fixa beach 2009 formen på så kort tid? Hmmm.. måste nog springa i morgon.. har en liten plan..

måndag prommis
tisdag springa
onsdag prommis
torsdag springa
fredag prommis

måste fixa det här så jag vågar ta med kameran till thailand;)

dejten gick bra,det bjöds på vin å popcorn.. han är jättesöt!!
 fast jag vet inte.. är livrädd för kärleken, den har haft tendenser att göra mig illa såå är lite avvaktande..
måste lära mig att alla killar inte är lika  -hmm...
Tack sussa för telefon stödet, min själ fick lugn å ro, tur att du finns å klok är du=)

ska skölja ur mitt ny blekta hår nu, hoppas jag blir het haha  

vi hörs snart, ni finns i mitt hjärta


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0