Hej kompis:)

Trodde aldrig man kunde bli så här besviken på att få en ny kompis!!
jävla skiiit dag!! -jo det blev faktiskt det!!
Fixade mig hela eftermiddagen platta håret, hade nya kläder jag var helt klart döö sööt, skulle utan tvekan gått ut m mig själv!!
men såå fick jag mess..
Hej kompis:) kan vi hellre göra nått en annan dag har fått besök av nils, kram
Ok att det blev inställt en sån sak kan jag ta... men HALLÅ!! kallla mig inte för kompis!! var jäkla nära att bli översvämmad av en flod tårar, men blev förbannade istället vilken drittseck!!
Fick samtidigt mess av Josse han jag å Gabbe var ut i fredags så han tackade för en skoj kväll, söt:) men i mina ögon är han en kompis, skulle aldrig bli nått mer mellan oss.. så då min gutt kallar mig för kompis.. vad menar han då?? GAAAAHH!!
Jag å josse satte oss på en bar på aker där hans kompis jobbar å drack rabatterade drinkar;) Tänkte först skita i att svara på min "nya kompis" mess men vill inte verka sur;p så efter tre timmar skrev jag -men hej, självklart hittar vi på nått en annan dag hälsa nils från mig kram på er... hade först tänkt kalla honom stumpan eller gumman för så kallar jag mina vänner..
Vet om att jag blivit dumpad, vill bara inte visa att jag blev sårad..
Hatar killar, män är sviiiin jag ska vara singel resten av mitt liv lägga alla mina pengar på kläder ,smink ,resor och en jävla massa sprit

men ok måste försöka se en lösning på det här.. då saker inte går som man förväntar sig utan blir fel å man lider av det så är man ute på helt fel väg, det är ödet som försöker få en att inse -this is no good!! 
Så ska istället tacka för dettta mess att jag redan nu fick inse att det inte var nått för mig ,kanske kan vi bli kompisar nån dag men absolut inte nu.

 Tack än en gång ni vänner som alltid ger mig stöd, ni är aldrig långt borta:) ska försöka sova nu efter 5 drinkar en påse chips å lite godis, imorgon är en helt ny dag!!
 måste nog gråta lite nu så jag får denna olyckliga dag ur mig, för i morgon ska allt vara underbart;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Stackars lilla plutten :( Inte är de alltid så lätt med dessa kilar!!

2009-01-26 @ 18:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0