Här händer det grejjer..

Tjooo ..vad fort tiden går, kom till oslo för så där 3 månader sen.
 Fick ett toppen jobb på en kläd kedja,
ska backa upp och hjälpa butikschefen få ordning på allt:
kläder, försäljning, skyltning, lager, kassaredovisningar, löner, reklamationer..
(det har varit väldigt kaos ingen har någonsin tagit tag i butiken)
men nu blomstrar den igen,
Igår hade våran butik bästa vinsten i landet...Yippie!!=) och det var bara jag å chefen som jobbade,
 enorm prestation på bara två säljare.. 
vi fick höra det i dag regions chefen var hel nöjd o stolt!! 

Var som tvungen att berätta lite om det för att förklara vad som hände idag..
Då jag var på väg från jobbet kommer Linda med telefonen, blev som ställd vad nu?
men det var madeleine (regions chefen) 
som personligen ville säga hur nöjd hon mfl. var med min insats,
sen kommer det..
 -kan du tänka dej att driva butiken på kongensgt några månader som butikschef,?
 -GAaaah, JAaaa!! min egna butik om jag vill =)
fick världens lyckorus!!
men kommer sakna tjejerna på Gunerius fast min tjänst är kvar där ,
jag hoppar bara in i tre månader på den här fram till juli.. så det blir supert..

med andra ord.. det här är  dagen då jag fick min befodran

Flit och slit ska löna sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis gumman. Du är värd det. :)

Kramar /J

2009-01-09 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0