En hel dag utan gotteri=)

stolt är jag 
är helt inne på att jag ska tappa några kilon på den här månaden å jag som e grymt svag för sötsaker har det inte lätt..
Det blev tyvär ingen löptur ikväll ,åt middag för sent..
tog en rask prommis istället å kände hela tiden att jag vill springa men avvaktar någon dag till..
om den första turen inte känns bra, jag känner mig dålig osv, så är jag rädd att jag lägger ner.
Och jag har inga planer att misslyckas=)

Imorgon är det min fri dag, blir att ordna en massa har en lista med things to do;
måste kolla upp skattekortet för 2009, det är visst på villovägar igen!!
sen måste jag ta min andra twinrix spruta eller iaf boka tid om jag inte har tur å får det gjort direkt.
så klart ska jag städa oxå=)

By the way
I´ve got yellow hair.. lär mej aldrig att jag inte är utbildad frisör eller vad som krävs för att kunna få en blondering till att se naturell ut... känner mig som en serie figur.. fast en del tycker ju om tecknat så..
kanske överdrev en smula=) men het känner jag mig då inte!!

Nöjd blev jag, efter fått se desperate housewifes ikväll flera månader sen sist,
såå TACK mario du vet vad en tjej vill ha!!

Veckans diet...
NÄ fy fan nu kan jag inte äta kyckling mera, vilken otroligt dum bild:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0