vad tänker jag på??

Sååå trött men kan inte sova..
Hjärnan å kroppen är i högvarv.
Jobbade premiär dagen på min butik, vilket slit jag har framför mig så mycket att fixa där, chefen var med mig dit å hon lovade att jag skulle få låna dekoratörer även ur andra regioner så att det skulle bli ordning.
Fattar inte hur man kan låta en butik förfalla?? ser inte de andra som jobbar att det ser för djävligt ut??
-Nåjaa, det krävs väl en norrlänning till det;P
Det kliade i fingrarna då jag gick hem hade velat röjja allt klart helst idag.. men det är tre veckor kvar innan jag ska dit nu så ska försöka få lite semester roo, lär behöva det!
Fick än en gång höra att jag gör ett jäkla bra jobb=) älskar det!!

måste sova... jobbar till 20.00 i morgon.. sen bär det av hem till byn:) å fredag thailand..

jag tycker om att det finns heta killar,...man kan nästan tro jag tänker på nån speciell;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0