Var ligger närmaste pantbank??

Vill bara grina men det går inte.. är inte alls ledsen, tror jag har pms, -Gaaaaahh!
Varför finns det inte pepparrots ost i norge:( ska ta med ett gäng askar nästa gång jag e hem.. äter piladephia ost vitlök å örter nu, ger inte alls samma goda effekt i munnen..
Mina skor håller på gå sönder dragkedjan börjar tjorva i mina vinterstövlar.. -ska ALDRIG mera köpa billiga skor!!  får min lön först på fredag å då e jag på väg till thailand så hoppas hoppas de håller denna vecka.
Sen så e de snuskigt kallt här -16 har ingen vinter jacka (försökt leka cool norrlänning ) men nu fryser jag snart ihjäl..
Det finns en super fin dun jacka på jobbet kan få den för 1000kr men känns som dumt köpa vinter jacka nu?? Åker bort i två veckor sen e de kanske sommar väder här;P Bör kanske lägga pengarna på skor istället??
-Nä, ska skärpa mig köper jackan! då har jag en till nästa år så jag slipper gå runt å frysa=)

Tack till Conny som invitera mig till spotify -I love it!!

Jobbade sista dagen med Andrea å Ammi i dag, vilka söta tjejer, de tillhör min norska familj:) Andre har lovat ställa upp som ring hjälp om jag behöver hjälp imin butik.
Ammi  våran dekoratör var lite sad för hon å jag har jobbat mycket ihop, det e vi som byggt upp butiken=) Hon tycker det e synd för jag e den enda som får saker att bli gjorda,  blir glad då jag får uppskattning=) Min nya dekoratör e bästa vän med Ammi så hon har skrytit massa om mig;)  -såå gäller att leva upp till det nu!
Kommer sakna Ammi jätte mycket hon är svenska men bott i oslo i nu 20 år ,så hon har blivit som en mentor.
 Har träffat så många fina människor i denna by och alla som jobbar åt Vivikes är riktiga pärlor, en äldre kvinna som e pensionär var in å jobbade med mig några timmar var lite orolig efter som jag aldrig träffat henne , men hon var såå söt, sympatisk, positiv å det bara strålade om henne, vill bara krama om henne då hon slutade -söttanten=) 
Hon blev oxå adopterad till min familj.

Min kompis J han e för rolig, kom hit tisdags kväll stekt lax gjorde en saffranssås m chilli serverade några hemma gjorda chips till... det bara kn**lade i munnen!!! helt otroligt det bästa jag ätit ever, förstår inte varför han ska jobba som bartender då han kan så mycket annat??
Nå ja.. det här är inte allt.. vi slöade i soffan lyssnade på spotify  david gray å han börjar massera min händer - i´m in heaven!! Fatta mätt å belåten, en axel att luta sig mot, hand massage och till david grays-this years love!
-jag blir ju faan kär!!
Vad ska jag göra kan inte träffa honom nå mera, ska hålla mig borta från honom tills efter thailand, bara så mitt hjärta slutar fladdra hahaha!!
Är inte redo att bli käär å inte i han,  han e ju min kompis? då vi e på stan dreglar brudarna efter han..-no fun!!
vill ha en vanlig kille som bara ser miig;)
Lånade hans klocka en fet Nixon orkar knappt lyfta armen då jag har på mig den, funderar på panta den å betala Annas Oslo biljett med den... hmm... då skulle vi kunna gå ut på byn å leta vanliga killar:)
Ska iaf behålla klockan medans jag funderar på det:P

Fredag i morgon å jobb helg,ska försöka övertala cecilie att vi ska ut på lördag!!

Puss på er alla mina söta










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0