Efterlysning...

Jag befinner mig i thailand allt e supert bortsett fran att min snygga balkong granne reste hem idag... vagade knappt titta pa han sa het var killen;) iallafall da jag vaknade i morse var de en lapp under min dorr..
Hej snygging
Hoppas du far en trevlig semester
Stefan 3025
det var skrivet pa en internet kvitto sa det e han som bjuder pa detta inlagg..
ok men hur ska jag fa tag i denna stefan???
Han verkar ha tyckt samma som jag saa varfor ska jag vara saa feg, kunde jag inte ha sagt natt mer an hej till honom ???
neee Theres lar sig aldrig
sa nu sitter jag har a suktar efter en kille jag inte vet natt om forutom att han heter stefan o bodde pa rum 3025...
VAD SKA JAG GORA????
kan man fraga hotell personalen om adressen eller e sant hemligt???
Eller e det sa her en semester flirt ska vara, racker det med ett litet brev??
Han var iaf fran sthlm sa da sussa flyttar dit far jag leta genom stan hahah

I belive in destiny!!
ar det meningen sa ses vi igen, annars sa blev jag iaf hemskt glad for mitt lilla brev

kvallen innan jag akte fick jag ett samtal fra norge, fint veta att man e saknad:) 

puss alla mina darlings.. om drygt en vecka blir det lulea:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, va kul med lill lappen! ;) Ha en underbar fortsatt semester. Kram från Ville med familj! :)

2009-02-25 @ 18:56:16
Postat av: sussa

Åh gumman..Hoppas du har de toppen bra i solen å värmen..Ta me dej värmen hit sen ;) Puss!!

2009-02-25 @ 20:53:44
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0