Me, Bret and Jermaine

Efterlängtad ledighet.. tre hela lediga dagar har jag framför mig
 min sista ledighet innan thailand så ska fixa lite grejs..
typ bikini måste bara ha en ny  och h&m hade riktigt söta prickiga undrar bara när de kommer till butik??
Jag har iaf nu fått mitt efterlängtade rabatt kort genom jobbet fick vänta en hel månad längre än alla andra:(
men nu har jag det=) 
Dagens inköp blev ...
Hårfärg har en lite utväxt på G å det ger mig krypningar.
Mascara valde den nya max factor med feta borsten, den e dock lite svår att applicera
men lär mig säkert handskas med den.
Ögon creme från sans soucis köpte pre-age men inser nu att nästa gång blir det en pro-age har alltid haft det tidigare blev bara så till mig då tjejen som skulle sälja mig cremen trodde jag var i början av 20-åren haha
 Dvd Flight of the conchords första säsongen, sjukt rolig om två nya zeeländare som försöker slå igenom i usa som band, killarna är loosers, texterna å deras musik videos helt galna Älskar denna serie, sitter å skrattar högt för mig själv!!
Investerade även i en ny söt bh.. ;)

Åt middag med mina italienare ikväll, mysiga o trevliga killar skönt att ha lite vuxna människor omkring sig.
De lovade att de skulle laga italienskt åt mig snart
å tro att jag sken upp då de började snacka om panna cotta å tiramisu:) -I like!!

Hmmm..  I ran away but I cant let go!! så tydligt är det fastän jag är här borta så kunde jag inte hindra mig själv från att ta kontakt med ett exkex.. han hade köpt lägenhet å allt vågade inte fråga om han bor själv lite stolthet har jag faktiskt.. men som sagt han e där å jag här såå -to late mate!!

Och jag har blivit erbjuden en säng av en söt vän här i oslo, blev faktiskt super glad för min e inte stor ca. 70 å hyr den av min hyresvärd skulle helst av allt köpa en egen riktigt fet en =) men det e fan inte billigt, e inte tät nu men snart kanske;P

Än så länge har jag inga feta planer för helgen förutom kaffe men en vän på lördag så jag e öppen för förslag..

Fick ett sött mess ikväll -love you baby,mamma♥


vilken färg ska jag välja? båda?

Kommentarer
Postat av: Anna

du blåå jag röd. eller tvärtom hihi ;)

2009-02-10 @ 10:00:37
URL: http://annkum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0