There goes my hero..

Saker blir sällan som man tänkt sig, så är det för mig.
Jag är lite depp vet egentligen inte varför? -eller jo, för att det just inte blir som jag tänkt.. livet lever sig självt å jag är en person som gillar å planera å veta allt som ska hända före det sker såå tro att detta stör mig..
 Fick besök av J  idag han stannade hela dagen vi bara hade det mysigt , han e söt som få:) 
men sen var jag på nått vis tvungen höra av mig till min "kompis" han var trevlig ... fast tycker innerst inne att han e en klant såå -to late mate!
Where´s my hero?

Kom även på att jag inte sett Anna sen i september, förhoppningsvis kan vi ses lördagen då jag kommer från thai!!
Saknar er vänner då ni inte är här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0