Vårkänslor deluxe!!

Japp här skiner solen, fåglarna kvittrar och folket är sommar klädda!!

Var lite otrogen idag, jobbade extra på en annan butik men det var skoj ,
blev ännu mer köp sugen inte konstigt att större delen av lönen alltid går till kläd kontot;P
Igår var jag en mycket sliten tjej sa -aldrig mera!!
nu ska jag sluta festa å börja träna mm..
men så idag, i detta väder.. i denna stad du måste bara ut det e fester överallt!!
Så ska blunda en stund nu, en snabb promm sen glider jag in i öl drickar stassen(vad det nu blir för nån ikväll)

Har förresten börjat fundera om jag ska klippa mig en lugg igen??
och kasta in några extension så jag bli sommar het..
Eller om jag ska köra med min backslick haha eller vad jag ska kalla det??
är iaf väldigt blond nu gillar det som.. undrar bara hur det skulle se ut m lite mörkare slingor??
Ska unna mig lite ego tid snart å se vad jag ska hitta på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0