En kärleks ...

En kärleks förklaring till alla ni vänner som jag just nu inte hinner med!!
Förstod som då jag flyttade till Oslo att saker å ting skulle förändras men trodde ändå att jag skulle klara av att hålla kontakten med er alla.
Men ibland är det alldeles för högt tempo på livet å jag hinner knappt med mig själv, just nu är det så..

Jag har lärt känna många nya människor som blivit goda vänner, men jag väljer inte bort er för det;)
Jag är medveten om att alla man möter har på nått sätt en mening och berikar ens liv om så bara för en kort stund.

Igår hade vi avskedsfest för Katti som åker hem till Norrköping och på tisdag är det Ammis sista arbetsdag.
Har lite problem med avsked för jag tycker om de mina alldeles för mycket.

för övrigt har jag haft en strålande dag i solen, blev lite häng med Katti  å Nicole på Oliva nere vid akerbrygga och årets första kule is..
Underbart med vår i luften längtar verkligen efter sommaren.

Och går kvällen blev lyckad, fick  4 nya nr på telefonen haha kanske drömprinsen nån av dem;)
blev inbjuden på en efterfest med wii golf, kom på andra plats av fyra inte illa för att vara nybörjare.

Puss & god natt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0