It´s not me.. It´s you..

eller kanske inte du då..

Ska börja med dagens glada..
Greta hämtade mig efter jobbet vi drog vidare till majorstuen, där vi åt middag å drack måndags öl, ska införa det i mitt prestations krävande liv.. -måndagsöl!!  I LIKE=)

sen gick vi på Blooms VIP utförsäljning, victor & Rolf, Guess, Hunky Dory mfl..
men avskyr att handla på rea var mest bara skoj vimmla runt å kolla in kläderna;)

Tackar nej till personer som..
Anställd som i värsta kund rusningen tar emot ett privat samtal som varar i 30 min!!
Ringer  eller skickar sms kl 04:00 en söndag morgon!!
butikssäljare som står å dagdrömmer i ett av butikens hörn då butiken är fylld på kunder!!
Skyller på att larmet som ljuder i butiken beror på att den vandrade vålnaden är missnöjd!!
Inte inser att sop påsen inte kan tömma sig själv!!

Måste tänka positivt!!
har kommit på att tisdagar är mina lyckodagar för då är måndagen över..
Livet är för kort för att bekymras av andra människors dårskap såå
sånt man inte blir nöjd med är det helt OK att lämna bakom sig..






Kommentarer
Postat av: Maria

Du är minsann klok du :) Nu ska vi sova. Ville hälsar kram: :)

2009-04-21 @ 00:28:27
URL: http://mariiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0