Rensning av huset

Hej hopp du glade!!

Här sitter jag å trycker i mig choklad, inget fel med det;)
Har just avklarat påsk handlandet det blir mycket gott nubbesallad, röktlax mm..måste dock köpa mer påskgodis har just satt i mig det??!!
skulle egentligen vara fri i morgon men blir nu tvungen å jobba pga av en dam som har lite svårt att säga vad hon vill=7
nå jaa inga onda tankar här!!

Imorgon får butiken besök av en kvinna som ska rensa atmosfären, ska bli underbart jobba efter det!!
Hoppas innerligt att det hjälper!!

Ammis sista dag, ville gråta floder!!
Hon gav mig ett sött kort med många varma ord och en bergskristall!!
Dekoratörs jobbet har hon mest bara haft vid sidan om
för egentligen driver hon en egen smyckes butik, där hon smider silver smycken med div ädelstenar å kristaller!!  
Hon ska snart öppna en netbutik så då får ni spana in hennes juveler!!

Hmmm..
telepati??
Idag hade jag en riktig rusning av kunder då jag var själv , kände att jag inte hann med alla eller ens visst vad de höll på med typ kunde ha snattat hur mycket som helst..
såå helt plötsligt kommer en väktare in
- Aha mycket kunder, därför du larmade!!
-larmat?? jag har inte larmat  tar mig inte från provrummen så har inte ens varit i närheten av larmet??
hmmm?? jag vet inte vad jag ska säja om det här men det var då tur att han kom å det stämde att han mottagit larm från vår butik  men inte av mig å jag var den enda där som kunde larma...

Sen var det så att killen var super söt, stannade å surra lite det lilla som gick med en butik full av kunder,
jag kommer att börja använda larm knappen flitigt om det nu är han som kommer varje gång;)

Min Magiska Bergskristall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0