Påsk planer

Japp snart ska här smidas planer!!
Har haft en grymt skön å efterlängtad sov morgon:)
Igår blev det film mys, nubbesallad,toast å öl m mina sambos.

Om en timma ska jag möta upp Jenny å Beate på café å skapa lite påsk planer, tyvär har vi ingen sol men annars är det vår väder!!

Det ska ha blivit spök rent i butiken igår men kan först avgöra det på tisdag,
tydligen vill "de" inte ge sig av men kan hålla sig stilla till i sommar då vi byter butik;)
men jag blev kanske lite mer rädd efter besöket av kvinnan som rensade, hon sa helt coolt -det brukar stå en man där å pekar på en plats mittemot kassan -GAAAAH!!  brukar ett spöke stå å titta mot oss i kassan ojj ojj nånå!!
Blir rädd men hon sa även att det inte var nått farligt eller ont... men obehagligt är det!!

nu duschen sen café
hörs sen mina söta vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0