Hinner inte riktigt med..

Idag har jag faktiskt ätit middag, det är inte varje dag:)
lyxade till det med björnbär till dessert
måste börja ta hand om mig själv
dvs. ta mig tid att äta..
ignorera vålnaden i butiken..
jobba max 40 timmar/ vecka..
börja träna..

måste ändå berätta en sak som suttit i mitt huvud nu nån dag..
kvinnan jag jobbar med skulle ha mig med ner i källaren, total vägrade så klart!!
för där finns inga goda energier.. får kalla kårar bara jag tänker på det.
sen då hon kom upp berättar hon för mig att förra daglig ledaren fick en våldsam panik attack  då hon befann sig ensam i källaren å inventerade hon blev skickad med ambulans å fick en lugnande spruta!!
-Vad fan håller tanten på med??
-varför ska hon berätta de här skräck historierna för mig??
Kan bara säja att jag inte tror att hon gillar mig ...
här kommer jag ung svenska jobbat för firman i 3 månader å blir erbjuden chefs jobb, då hon jobbat i 10 år och nu dessutom fått sparken.. (obs! inte av mig)
nå jaaa vi får dras m varandra tre månader till!!

Hur som helst positiv energi övervinner allt!!
ska boka in mig på reiki behandling så jag orkar med det där dårhuset;P
men ärligt så är det tunga dagar, jag är liv rädd!!
Avskyr stället!!

men jag måste fixa det måste bara vända allt det negativa till något positivt..

ska försöka sova lite ikväll, inte lätt då pulsen är skyhög.. så igår blev det inte många timmars sömn...




Kommentarer
Postat av: sussa

uschdå va obehagligt allt verkar.jag hade nog inte vågat mej dit alls..jag som är så rädd för allt sånt där..borde ju finnas nått ni kan göra, fixa dit ett medium eller nå ;) Pusser!

2009-04-03 @ 11:15:09
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0