Är det här jag??

Kontrollberoende stressad och lätt irriterand svensk häxa...

Ojj ojjj..
mitt tålamod har varit långt bort idag, har gått omkring med två groende horn i pannan..
Tungt.. och ingen har gjort sitt jobb fort nog..
Höll på kasta ut dagens sista kund, försökte iaf två ggr, men hon var bara road av att jag var sint på henne, 
hon var kvar en halv timma efter stängning!!
Ska man inte köpa nått -SÅ GÅ HEM, speciellt då butiken är stängd!!

Händerna skakade av ilska å det blixtrade i mina ögon..

men nu e jag hemma.. mat i magen å stora planer besöka prix å handla nå sött, because I´m Worth it!!

- JO det är sant, har insett det nu.. jag är en PMS häxa, inte stolt ..men det går över;P

Puss alla, glöm inte bort att ni är bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0