Är det så här det slutar..

Redan nyårs afton.. fast egentligen vill jag bara att tiden ska gå å att morgondagen ska komma.
Orsaken är den att jag är helt själv.. vill inte fira mitt nyår själv vill ha mina vänner här.. som sagt lite depp bläh!!
Men jag ska försöka styra upp den här kvällen kan ju inte sitta här å grina gaaaah!!

Fick ett mess idag av Stina, det var ett medelande som kom på precis rätt dag.. då jag behövde det som mest!!
-Tusen tack! You made my day =)

Dear God.
The lady reading this is beutiful, classy and strong
and I love her
Help her live her life to the fullest
Please promote her
and cause her to exel above her expectations
Help her shine in the darkest places
where it is impossibleto love
Protect her at all times,
 lift her up when she needs you the most
and let her know when she walks with you


Ett tragiskt kedje brev dock, fast idag var det Guld värt
love u



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0