Tjohoo!! I feel soo happy;)

såå konstigt.. att en person kan göra mig så pepp å glad ...vänner som man glömt bort att man har som bara dyker upp så där, då man minst anar det å livet är allmänt hopplöst..
Kände mig vilsen tidigare men nu då jag insett att jag har en gammal vän;) bara nått kvarter bort blev allt lugnt.

Jag brydde mig inte ens att mitt hus var helt tomt då jag kom hit bara jag här, sen titta hyresvärden in och han var grymt trevlig erbjöd sig till o med som bär hjälp då jag flyttar till mitt nya rum... det ska jag komma ihåg=)
sen startade jag upp min dator som jag varit utan i tre (3) månader!!!
känns som om livet kommit tillbaka=) chattade ett tag med susanne å uppdaterade lite, såå jäkla sweet

Plötsligt hör jag att någon kommer in i huset... -vem?? hoppas hoppas att det är någon av mina goa sambos
-Joo! Marios=) blev överlycklig bara tanken att slippa sova själv i huset, höll nästan på kasta mig i famnen på honom  men påminde mig själv om att jag bara var pyjamas klädd (kan faktiskt betee mig ibland)
Nååjaa... kan säja att jag är mer än nöjd med den här dagen!!
Imorgon blir de jobb och jag längtar börjar 12 så har sov morgon sen jobbar jag med Andrea, kjempe söt jenta, hon lär mig lite norska=) hon är kotare än mig å till och med mindre än min sötnöt sussa!!

Sov gott mina Darlings Love you


Kommentarer
Postat av: sussa

Åh gums, va jag saknar dej! Bra att du börjar skriva blogg å tur att du har din data nu så får vi surra mer...Pusser!!

2008-12-27 @ 21:34:55
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0