En tisdag i Oslo

Jag tænker inte ge upp=) Jag har klarat mig sjælv hittills å det har faktiskt gått riktigt bra!!!
Jag kan ALLT!!
Visst saknar jag min familj och mina riktiga vænner ...men ni ær som sagt på något sætt alltid med mig
Igår hade jag en hel dag på Ikea mitt lilla rum saknade så klart møbler, de blev lite dyrare æn vad jag trott att skaffa eget många kostnader jag inte ræknat med som transport hem med møbler från ikea, hemma skulle de varit lætt bara tagit bilen el bett førældrarna om hjælp men men...
Jag ger før det inte upp finns annat jag kan skæra ned på istællet!
Att jag inte har någon væn hær bekommer mig inte.. jag trivs i mitt eget sællskap och snart lær jag sækert kænna någon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0