född under en lycklig stjärna..

Jooo!! Mina föräldrar är helt otroliga :)
Vad skulle jag göra utan dom?? -hoppat från en bro;)
då jag är lite less på livet kan jag kasta ur mig ord som -det är erat fel att jag finns..
de orden borde istället vara  -det är tack vare er jag finns:) för visst är ändå livet underbart, trots all den tid man tillbringar på livets botten och under ytan..
Faktiskt lärt mig en hel del av mina svåra stunder, som då man har problem som hänger över en som gamar skjut dem långt ifrån dej o se på dem från olika håll.. tillslut går det upp för en att det är en sak som går att lösa och ingen onödig energi ska läggas på det.
det är den onödiga energin som får de små problemen att växa.
Paulo Coelho o Dalai lama de gör underverk med mitt liv:) försöker alltid tänka i karma att ger jag gott får jag tillbaka trefaldigt och det gäller även om jag gör nått mindre bra då får jag tillbaka tre gånger värre.. hmm så angående pruttiluskan så ber jag istället Gud att  han ska hjälpa mig att inte känna hat för henne, inte hennes fel att hon fått en dålig uppfostran..
Och det här kan jag säja för jag är född under en lycklig stjärna;) -Nä vet ni från och med nu, ska jag älska livet.

Pappa lånar ut pengar till depositum :D Underbart men blir lite less på mig själv att jag aldrig kan fixa detta själv så.. undrar om detta ska vara mitt uppvaknande till att jag måste börja spara pengar på allvar ;P

har gjort en budget och faktiskt så finns det massor av pengar jag kan spara, vilket innebär att jag kan åka hem oftare -Tjooohooo:D

tänker jäkligt mycket nu på framtiden, jobb och vart jag vill bo.
Envisheten bultar i mitt hjärta att jag inte ska ge upp.
Älskar faktiskt mitt jobb trots att jag bränt mig på det vanvettigt många ggr men det finns en orsak till att jag låter mig brännas av det, det ger mitt liv Floow.. alla dessa sälj tävlingar får mitt blod att pulsera och då jag ser att jag kan klara av så mycket mer än jag aldrig trott så blir den lilla draken som bor i mig så överlycklig att han vill  mera än att bara vifta på svansen - ja snart kanske han börjar spruta eld, lära sig flyga och då är jag fulländad;D

men Oslo är inte min by, tycker snart att kedjan jag jobbar för ska börja öppna sina butiker i Sverige, underbara Norrland:)

Oj jag blir alltid så närgången då jag skriver.. lite som dagboks anteckningar men det gör inget att ni läser dem;)
Kram på er mina vänner ni finns i mitt hjärta allt gott till er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0