Det nya livet..

Börjar nu!!
Inte i morgon och inte nästa vecka
Det är du själv som avgör vilket resultat det ska bli
 och satsar du hel hjärtat har du alla möjligheter..

Jag har varit under ytan så nära att bli utbränd, livsenergin som bortblåst..
trodde att tag att jag skulle ge upp allt men så insåg jag att det här inte var jag..

Fredag kväll för nån vecka sen,
bokade tid på massage för att få bort alla mina knutor, spänningar och upphakningar.
ville bara grina igenom massagen aldrig förr haft så ont.
Skyndade hem skulle få fjärr healing (har bara prövat healing en gång tidigare)
Många undertryckta minnen rasade över mig, starkast var ändå Disas..
min älskade hund som alltid fanns vid min sida.

Förstod då att massage inte skulle vara tillräcklig så bokade både massage å kinesologi tider veckan efteråt.

Massagen var guld aldrig varit så avslappnad och killen var så söt då jag berättade om mina problem att jag levt under hög stress så länge sa han bara enkelt
 -jag hade inte tyckt det där var kul alls!!
-och sant jag tycker inte heller det är kul...
tänk att det måste till en jäkligt söt kille som säger det till mig för att jag ska fatta hur jag plågat mig själv??

Kinesologin var höjd punkten,
fått lära mig orsaken till varför jag hela tiden har så höga krav på mig själv, och bearbetar nu det för att få balans i livet och tänk hela förra veckan gick jag hem ifrån jobbet itid ;) inte illa det för en som tidigare försökt trycka undan den egna sinnesnärvaron genom att jobba 60 timmar i veckan så man rasar i säng då man kommer hem!!
Sen fick jag order om att sluta med socker för det tar otroligt mycket energi, hon placerade ett rör m socker på magen då jag låg ner och mina muskler blev helt försvagade orkade inte hålla emot i de muskel testerna hon gjorde, så nu har det vita pulvret gjort sitt!!

 Det här är inte gratis så jag har satt ett mål för mig själv
jag ska följa alla råd å tips jag får,
för jag vill så gärna få tillbaka livsenergin, se positivt på det som händer och orka bjuda på mig själv!
idag var jag ut en tur i skogen på morgon älskar den friska luften, sen bakade jag muffins gjort på mandlar hasselnötter bananer ägg kanel kardemumma russin..

Jag ska bli en hälsotjej;)

Har glada nyheter JAG KOMMER HEM i november, ska få fritt i två veckor digg digg digg!!
Ska bara njuta livet med familjen å vännerna gläder mig såååå:D

Håll med mig om att ibland är livet bara underbart
 kan vara långt å tungt ibland men så då man upplever den där känslan att man är tillfreds med sig själv
är det trots allt värt det;)

v

Sov gott mina sötaste


Kommentarer
Postat av: maria

Härligt att höra! Skönt för dig att du får lite "semester" oxå. Hoppas vi hinner ses. Du är sååå välkommen. Ville hälsar! :) KRAM.

2009-09-21 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0